donderdag 16 februari 2017

Doodle kaartjes zonder doodles

Goedemorgen

Gisteravond was het weer tijd voor de maandelijks kaartenworkshop bij Vida Creations.
Dit maal was het thema doodles en stempels inkleuren.
Inkleuren kon met Distress inkt en de alcohol markers van de Action.
Ik heb met beide nog nooit gewerkt dus besloot dat ik beide wilde proberen.
Het kleuren met Distrees inkt (kaartje rechts) vond ik het leukste. Lijkt een beetje op kleuren met de Clean Colors omdat het ook met water gaat. 
De alcohol markers van Action vond ik ook leuk om te proberen. Een hele andere techniek zowel met het opzetten van de kleuren als het gebruik van de stiften zelf. Ze hebben een andere stiftpunt.

De opdracht was om de plaatjes ook nog te doodles maar ik vond het zo mooier. Heb bij het kaartjes links wel de rand gedoodled.

Al met al een leuke avond met leuke technieken en leuke resultaten!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten