zondag 26 maart 2017

Hoera, 40 jaar getrouwd !


Hoera !!!!

Vandaag zijn mijn lieve schoonouders 40 jaar getrouwd. 
Dat verdiend natuurlijk een kaartje.

Als basis heb ik de hartjesmal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik op zilver karton gemaakt en op design papier P.S. I love you van Kaiserkraft. Dit papier heb ik ook gebruikt om de cijfers te maken ook met behulp van een mal van Dutch Doobadoo.
Bij Kymia hebben ze een leuk setje voor mij gemaakt behorende bij het design papier. Hiervan het ik het kant, de rietjes en het zwarte lint voor het strikje gebruikt. 
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
Als finishing touch heb ik de Paerl pen van Ditch Doobadoo gebruikt. 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Fijne creatieve zondag !



1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vertederend afdrukje op je mooie kaart Lilian. Prachtig zoals je deze kaart voor je schoonouders gemaakt hebt.
Lieve groetjes Miranda

Een reactie posten