dinsdag 6 augustus 2024

Xmas in August

Goedemorgen,

Mijn eerste kerstkaartje van dit jaar is een feit.
Afgelopen jaar ben ik er niet aan toe gekomen, des te leuker is het dus om er nu mee bezig te zijn.


Als basis gebruikte ik Dutch Doobadoo mal 470784.314. Deze bekleedde ik met het Joyous Christmas design papier van Elizabeth Craft Designs.


De stijlvolle digi van Mo Manning kleurde ik met de Copic markers, die ik vervolgens verwerkte op  cirkelmal 2155 van ECD.


Vervolgens was het tijd om met de bloemen aan de slag te gaan. Hiervoor gebruikte ik ECD 2151 en 2153. Na het stansen bracht ik alle onderdelen op kleur met Distress Oxide inkt. Zo leuk om dit zelf te maken !

Met nog een bijpassende tekst (JMA-VC-STAMP547) is deze creatie compleet.
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot de volgende keer !

Fijne dag !


 

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een ontzettend leuk kaartje, ik zag het bij ECD voorbij komen en ben direct naar je blog op zoek gegaan, altijd leuk om bloggers tegen te komen en te gaan volgen wat ik nu dus ook ga doen. Je kaart is echt geweldig en je blog ook.

Een reactie posten