zaterdag 27 april 2024

ATC - Tulip Love

Hallo allemaal,

Helaas hebben we het dagje Keukenhof nog even uitgesteld in de hoop dat er snel een mooie zonnige dag komt waarop we dit bezoekje kunnen inhalen.
Gelukkig heb ik ook tulpen in mijn hobby-assortiment waardoor ik er alsnog een dagje tussen de tulpen van heb gemaakt, hihi.


Inmiddels heb ik van alles in huis voor het maken van ATC kaartjes maar het kwam er maar steeds niet van. Nu kon dus eindelijk alles uit de kast en het was het wachten waard. Wat is het leuk om een set te maken. Het is even anders denken dan met het maken van een kaart maar dat is wat het juist zo leuk maakt. 


Voor de basis heb ik Jenine's Mindful stansset JMA-RM-CD573 gebruikt, superleuk met dat randje.
Deze heb ik bekleed met het Tulip Love (CC-C64-TL-07) papier van Craft O'Clock.
Deze basis heb ik nog verder aangekleed met tekst uit AALL&CREATE stempelset #623. Daarnaast heb ik met structuurpasta en Studio Light mask stencil ABM-BB-MASK65 nog een beetje structuur aangebracht.


De tickets uit Studio Light stempelset JMA-IP-STAMP227 heb ik op het design papier afgedrukt en samen met de tagje gemaakt met AALL&CREATE stempelset #718 verwerkt op de basis.
De tulpen van Marianne Design (LR0801en LR0209) kunnen natuurlijk niet ontbreken en maken deze kaartjes compleet.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot de volgende keer.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten