zondag 12 februari 2023

Crocus




Hallo allemaal,

We kunnen de lente bijna ruiken tijd dus een creatie in lentesferen.


Als basis voor deze creatie gebruikt in Marianne Design slimline mal CR1584. 
Op mixed media papier ging ik aan de slag diverse kleuren Distress Oxide waaronder de nieuwste kleur.
Met AALL&CREATE stempelset #757, #563, #449 en stencil #121 maakte ik de achtergrond verder af.



De crocus uit set #624 kleurde ik met de Faber Castell Albrecht Dürer aquarelpotloden.
De schattige digi van Mo Manning kleurde ik met de Faber Castell Polychromos


Nadat ik alles had samengevoegd ontbrak er nog iets. De kleine alfabet labels uit set #718 maakte het geheel compleet.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten