zaterdag 23 april 2022

La moda









 Hallo allemaal,

Ik heb de alcohol inkten weer eens tevoorschijn getoverd. 
Het was al zo'n tijd geleden dat ik hiermee had gewerkt, maar het blijft leuk spul !


Nadat ik tevreden was over de alcohol inkt basis heb ik deze gestanst met de nieuwe Studio Light SL-GR-CD198 mal uit de Grunge collectie. 
Voor het verder aankleden van de basis heb ik gebruik gemaakt van stempelset #27 van AALL&CREATE i.c.m. verschillende achtergrondstempels van Art by Marlene.
AALL&CREATE mask stencil #142 deed mij denken aan kruissteken waardoor het perfect in de creatie past.


AALL&CREATE stempelset Stay Chic (#420) heb ik gekleurd met de WInsor en Newton Promarkers en daarna een plekje gegeven. 


Met nog her en der een beetje Wahi Tape van AALL&CREATE en een tekst van Tim Holtz is deze creatie compleet. 


Hartsikke leuk dat jullie weer een bezoekje hebben gebracht aan mijn blog.
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren en zie ik jullie een volgende keer weer terug.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten