zondag 7 november 2021

Magic Pizza

Hallo allemaal,

Vandaag even geen kerstkaartje maar twee leuke kado-doosjes.
Deze had ik al een tijdje in mijn hoofd en moesten er maar eens uit, hihi.


De basis van deze doosjes is de Pizzabox van Elizabeth Craft Designs (1781).
Naast gekleurd cardstock heb ik designpapier gebruikt uit de Aurora set van 13@rts. 


Voor de aankleding van de doosjes heb ik voornamelijk de elementen uit het Aurora Ephemera Pack van 13@rts gebruikt.


Naast deze elementen heb ik nog gebruik gemaakt van chipboard rondjes uit Dutch Doobadoo set 492.006.009. Deze rondjes heb ik wit gemaakt met gesso en vervolgens bewerkt met Craft Emotions Wax.
Met nog wat pailletten hier en daar, ben ik helemaal tevreden met deze doosjes.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met deze creaties. 
Bedankt voor het bezoekje en graag weer tot snel.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten