donderdag 3 juni 2021

Imagine everyday



Hallo allemaal,

Eindelijk weer eens tijd voor een blogje.
De laatste tijd heb ik niet zo veel gefreubeld maar vandaag eindelijk dit idee kunnen uitwerken. 
Weer heerlijk kunnen kliederen met van allerlei producten.


Als basis heb ik Dutch Dooabdoo mal 470.713.199 gebruikt. Een vrij eenvoudig model maar toch niet gewoontjes, precies goed dus.
Met de Cadence Very Chalky verf en de brayer ben ik vervolgens aan de slag gegaan op stevig aqaurelpapier. Nadat ik tevreden was over de basislaag heb ik hier en daar een stukje Stamperia ricepaper (DFSA4537) aangebracht. De kleuren van de very chalky verf passen zo mooi bij dit ricepaper, het kon er wel voor gemaakt zijn.


Met Dutch Doobadoo mask stencil 470.715.138 en Cadence reliëfpaste heb ik de stippen aangebracht. Met de Acrylic stiften van Ediing heb ik her en der nog wat versiering uit de "losse pols" aangebracht.
Met de Cadence Distress Paste heb ik vervolgens de randjes nog bewerkt voor net dat beetje extra. Het zijn de kleinde dingen die het doen, hihi.


Met Stamperia mould K3PTA416 en de soft clay van Stamperia heb ik het fotolijstje gemaakt. Doordat deze klei zo ontzettend licht is kun je deze ook prima verwerken op je kaartjes. De klei is wit en daardoor makkelijk te bewerken in de juiste kleur. De Cadence very chalky verf kun je hier ook erg goed voor gebruiken waardoor het meteen een mooie match wordt met de achtergrond.

De schattige digi van Mo Manning het ik gekleurd met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell. Het was ook alweer even geleden dat ik met een digi aan de slag ben geweest maar ik blijf het toch erg leuk vinden.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel weer bij de volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten