maandag 4 december 2017

Mmm, gingerbread

 
Hallo allemaal,
 
Nadat ik vorige week een kaartje had gemaakt van een oude sketch had ik de smaak te pakken, hihi.
Ben nog eens op zoek gegaan en kwam deze leuke sketch van Noor tegen.
Meteen wist ik hoe en wat ik ermee ging doen. Het mooie design papier Rustic Christmas van Joy (6011/0541) in combi met de leuke digi van CC Designs.
De digi heb ik uiteraard gekleurd met de Clean Colors maar dit keer geen glitters gebruikt.
Mal 6002/0173, die verwerkt is in de sketch heb ik gebruikt als uitgangspunt voor het schudgedeelte. De tekst in het midden komt uit een setje van Lawn Fawn (LF727).
In de sketch zitten ook vlaggetjes, hiervoor heb ik de One of a Kind Alphabet mal gebruikt. De vlaggetjes heb ik 3x uitgestanst, 1x in wit cardstock, 1x in designpapier en daarna nog een maal in design papier voor de letter.
Ook de ijspegelrand van Joy (6002/2036) heb ik gebruikt, deze hoort niet bij de sketch maar vond ik er gewoon mooi bij passen.
Het meisje snoept van een gingerbread mannetje dus kwam de gingerbread mal van Joy (6003/0076) goed van pas. Het bont op de sjaal en muts heb ik gemaakt met behulp van de Snowmarker. Ik denk dat ik de volgende keer hiervan wel eerst de ondergrond wit kleur zodat het effect nog duidelijker is.
Achter het mannetje heb ik een mooie Kerstroos gemaakt met de One of a Kind Christmas set aangevuld met kerstgroen (Joy, 6003/0059 en 6002/0769).
 
Ik geloof dat ik de "kerstkaartensmaak" toch weer te pakken heb gekregen want ik heb weer enkele ideeën.
 
Ik wens jullie weer een fijne dag en tot snel !
 
 

1 opmerking:

Een reactie posten