woensdag 13 december 2017

Happy holidays star

Hallo allemaal,
 
Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.
Hebben jullie ook zo genoten van de sneeuw? Wij wel hoor !
Een heerlijke wandeling met de slee en twee dolenthousiaste teckels. Samen met de kids op de slee de berg af, dikke pret !
Inmiddels zijn we weer over tot de orde van de dag en genieten we nog heerlijk na.
 
Mijn kerstkaarteninspiratie is weer helemaal terug van weggeweest dus ook vandaag nog een kerstkaartje om te showen.
Uitgangspunt voor dit kaartje is een oudere sketch van Dutch Doobadoo.
De ster heb ik eerst in kraft en daarna in wit cardstock gemaakt. Het design papier dat ik heb gebruikt is Misty Winter van Joy. In de sketchn komt in het midden een cirkel, deze heb ik omgetoverd tot schud-cirkel. In het midden heb ik een tekst van Lawn Fawn (LF727) gestempeld.
De leuke digi, die al een tijdje op mijn wensenlijstje stond, heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Het jurkje en de schaatsen heb ik in de glitter gezet mbv de ZIG Paerlescent Watercolour Box. Deze heb ik aangebracht nadat ik eerst gekleurd had met de Clean Colors. Voor het "bont" gedeelte heb ik Flock poeder gebruikt.
De rechterkant van de ster is voorzien van een grote kerststerren-toef. Hiervoor heb ik verschillende mallen gebruikt nl.
- Kerststerren, (Joy, 6002/0584)
- Hulsttakjes, (Joy, 6003/0059)
- Dennetakjes, (Joy, 6002/0769)
- Dennenappeltjes, (Marianne Design, LR0437)
Bovenaan paste nog mooi een strik met een bedeltje. Voor de finishing touch pareltjes gemaakt met de Nuvo Pearl Drops.
 
Ik wens jullie nog een fijne dag en zie jullie graag weer bij mijn volgende kaart !
 
 
 
 

1 opmerking:

Unknown zei

prachtige creatie Lilian, ook leuk het schud gedeelte!!

Een reactie posten