zaterdag 17 februari 2018

60 jaar getrouwd

 
Goedemorgen allemaal,
 
Vandaag zijn onze overburen 60 jaar getrouwd, rede dus voor een kaartje.
Voor deze speciale gelegenheid een speciaal kaartje.
 
De basis is gemaakt met een Dutch Doobadoo mal 470.713.301.
Het design papier waarmee ik heb gewerkt komt uit de Noor Scrap collectie, 6002/0536.
Het hart heb ik ook gemaakt met een Dutch Doobadoo mal 470.713.113, evenals ook de cijfers 470.715.805. Achter dit geheel zien jullie nog dat ik gebruik heb gemaakt van een blauwe ronde mal van Joy (6002/0379), deze heb ik doormidden gesneden waardoor het lijkt of er een hart op de achtergrond is.
De digi van Mo Manning geeft naar mijn mening precies weer wat je al die 60 jaar bij elkaar houdt.
Het kleuren heb ik met de polychromos van Faber Castell gedaan. Ik merk dat ik steeds beter mijn draai vind met deze potloden al mis ik nog wel enkele kleuren dus......
De bloemen heb ik gemaakt met de Floral Flourishes mal van Joy (6002/0972). De hartjes van de bloemen heb ik gemaakt met de Crafty Cocktail Eyelt Decoration van Joy (6004/0022) waarin ik in het midden een strass steentje heb geplakt. Aan de linker kant heb ik andere bloemblaadjes dan aan de rechterkant. Links heb ik gebruik gemaakt van de Branch Leaves mal van Joy (6002/0939) en rechts de blaadjesmal die bij de bloemen zit.
Voor een extra feestelijk effect heb ik nog hier en daar pailletten geplakt.
 
Het was erg leuk om dit modelletje nog eens te maken en ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Ik wens jullie nog een fijn en creatief weekend !
 
Tot de volgende kaart !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten