vrijdag 19 januari 2018

Handy Man


Goedemorgen allemaal,

Vandaag een Handy Men kaartje voor een echte Handy Man die vandaag zijn verjaardag viert.
Het maken van een mannen kaartje kost me meestal wat meer moeite maar deze keer leek het er zo uit te "floepen".

De basis van deze kaart is een Shape Art mal van Dutch Doobadoo (470.713.152). Het design papier waar ik mee gewerkt heb is van Joy (6011/0539).
De leuke timmerman is een digi van Lilli of the Valley en heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
Rondom de digi heb ik gereedschap gemaakt met de Tools mallen van Joy (6002/0295 en 6002/0294). Deze heb ik eerst in wit cardstock gestanst en voorzien van zilver embossingpoeder. De handvaten het gereedschap heb ik daarna nog gestanst in gekleurd cardstock  voor een echte gereedschap "look".
De tandwielen (Joy, 6002/0288) bovenaan de kaart heb ik eerst gestanst en daarna bewerkt met metalic embossing poeder.
Het leuke kalenderblaadje heb ik gemaakt met de BasicSDC06 set van Studio light. Deze set bestaat uit een stempelset en een bijbehorende stans.
De Tag Press van Tim Holtz heb ik ook weer gebruikt voor deze kaart. Het geeft hierdoor precies de look weer die ik voor ogen had. De tekst in de cirkels heb ik ook nu weer met de Sending Messages stempelset van Joy (6410/0317) gemaakt.

Na het maken van deze kaart lijkt het thema "mannenkaarten" ineens een stuk minder lastig en heb ik weer nieuwe ideeën voor de volgende kaart.

Dus....
Graag tot Ziens ! 




1 opmerking:

Een reactie posten