woensdag 15 november 2017

Wobble Wobble


Goedemorgen allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen !
Het schiet al aardig op met mijn kerstkaartjes, ook vandaag weer eentje om te showen aan jullie.
Zo fijn dat CC designs nu ook digi's heeft, het is echt een van mijn favoriete merken.
Op dit kaartje heb ik zelfs gekozen voor 2 afbeeldingen (het is een set van 3)
Natuurlijk weer gekleurd met de Clean Colours en hier en dat wat glitter uit de PaerlescentWatercolor box. Op de muts heb ik een bontrandjes gemaakt met Flock poeder.
Wat ik nog meer gebruikt heb is Dutch Shape Art 2 mal van DDD. Design papier uit de Winter Feelings Paper Pad van Studio Light (PPWF59 en PPWF60).
Randmal 6002/0934 van Joy Henk gestanst in wit cardstock. 
De tekst heb ik gemaakt met de stempel van My Favourite Things (CS241) en gestempeld in rood en zwart voor extra effect. Daarna heb ik het nog bewerkt met Embossing Enamel van Stampendous.

Nu het leukste van deze kaart de ACTION WOBBLES !!!

Dit zijn een soort veertjes die ik achter de afbeeldingen heb geplakt zodat deze bewegen. In het filmpje, waar Renée mij assisteerd, kun je het effect goed zien, leuk he !

Ik wens jullie nog een fijne dag vandaag en graag tot de volgende keer !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten