maandag 23 oktober 2017

Xmas on the road



Goedemiddag allemaal,

Vandaag weer tijd voor een kerstkaartje op het blog. 
Een kerstkaartje met heel veel Dutch Doobadoo nl,
de Xmas tree, de Rhombus en de Shape Art Tag.
Dit alles heb ik bekleed met het Christmas Eve design papier van Joy (6011/0520).
De leuke digi is van CC designs en gekleurd met de ZIG Clean Colors en een vleugje goud uit de Starry Colours van Gansai Tambi. Ik vind het erg leuk dat CC designs nu ook digi's heeft van hun Nieuwste collectie, hoef ik niet meer lang te wachten totdat ze in Nederland verkrijgbaar zijn.
De kerstster uit de One of a kind Christmas set van Joy (6002/0584) heeft ook weer een plekje bemagtigd. Bij de kerstster heb ik nog verschillende mallen zodat het een mooie toef wordt (Joy, 6003/0059, 6002/0775, 6002/0680 en LR0437 van Marianne Design.
Voor het dennenbosje heb ik de CR1287 van Marianne Design gebruikt.
Ook het vliegtuigje van Lawn Fawn (LF1409) doet mee in dit tafereel. 
Om de punt van de ruit te benadrukken heb ik deze aangekleed met gouden kerstballeten (Joy, 6002/2030) en een kerstwensje waarna ik het heb afgewerkt met een strik.

Het schiet al goed op met mijn kerstkaartencollectie net zoals met mijn volgende idee.
Helaas schiet mijn tijd ook aardig op dus hoop dat ik nog een gaatje ga vinden deze week.

Tot snel !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten